Reklamace


Reklamace námi prodaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR.

Obecné podmínky reklamace:

Z řešením reklamací se obracejte přímo na internet-shopping.cz s.r.o.
 
Povinnosti kupujícího:

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat internet-shopping.cz s.r.o. o zjištěných závadách.

Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

a) Na e-mailovou adresu provozovatele moda@karambola.cz
b) Poštou na adresu provozovatele:
internet-shopping.cz s.r.o., Tř. Tomáše Bati 398, Obchodní dům Terno 2. podlaží, 76302 Zlín
c) Osobním doručením na adresu provozovatele:
internet-shopping.cz s.r.o., Tř. Tomáše Bati 398, Obchodní dům Terno 2. podlaží, 76302 Zlín
Kupující je povinen uvést:

a) Kopii prodejního dokladu
b) Co nejvýstižnější popis závad






.